Način korištenja
Registracija
Korisnik/Kupac pristupa platformi putem dodijeljene lozinke. Šifra se dodjeljuje na način da istu istu generira sustav. Korisnik može dodjeljenu lozinku naknadno promijeniti.
Artikli
Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda artikala ažurira se i mijenja po sezonama. Cijena na platformi prikazana je kao veleprodajna cijena na koju se primjenjuju uvjeti iz Ugovora o poslovnoj suradnji.
Narudžba
Kupoprodajni ugovor između Prodavača i Kupca sklopljen je u trenutku kada prodavač kupcu pošalje email o potvrdi prijema narudžbe. Od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za prodavača i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja narudžbe. Ova obveza odnosi se i na osobe ovlaštene za predavanje narudžbe. Eventualne promjene osoba nisu razlog za storniranje narudžbe i ista će biti važeća.
Prodavatelj će naručenu robu dostaviti kupcu po primitku ukupne cijene robe i troškova dostave odnosno sukladno uvjetima određenim Ugovorom o poslovnoj suradnji.
Potvrda kupnje
Nakon predavanja narudžbe kupac dobiva obavijest emailom, da je narudžba primljena. Prodavač može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja točnosti isporuke nazvati kupca.
Isporuka artikala koje prodavač nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do prodavača.
Plaćanje
Uvjeti, rokovi i način plaćanja određen je Ugovorom o poslovnoj suradnji.
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Prodavač ima pravo otkazati odnosno raskinuti ugovor ukoliko je prilikom kupnje došlo do tehničke greške za koju Prodavač ne odgovara. Zbog prirode interneta i informacijskih tehnologija nismo u mogućnosti jamčiti neprestan i nesmetan rad platforme, programa za izračun cijena i obrade narudžbe. U slučajevima kada se jasno može vidjeti da je došlo do pogreške zadržavamo pravo na raskid ugovora.
Kupci (trgovačkim društvima, obrtnicima i drugim poslovnim subjektima) nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što to vrijedi za kupce potrošače (fizičke osobe).
Jamstvo
Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa.
Proizvodi su podložni jamstvu u uvjetima uobičajene i pravilne uporabe. Prodavač prihvaća odgovornost za neispravnosti proizvoda nastale u jamstvenom roku, ako se dokaže da su rezultat neispravnih materijala ili izrade.
Prodavač ne prihvaća odgovornost za oštećenja i neispravnosti proizvoda koji su nastali kao rezultat:
- Nestručne ugradnje i/ili neadekvatnog održavanja proizvoda
- Nepoštivanje uputa za ugradnju i uporabu
- Vanjska ili unutarnja mehanička oštećenja proizvoda
Prilikom pozivanja na jamstvo, kupac mora omogućiti da prodavač detaljno ispita proizvod i istraži uzroke nastanka neispravnosti u svojim servisima, uz obavezu kupca da dostavi proizvod, kao i sve potrebne informacije u vezi s nastalim problemom.
Svi proizvodi u jamstvu moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavač pridržava pravo zamijeniti neispravni proizvod ili relevantne dijelove s proizvodom ili dijelom istovrijedne vrijednosti ili ga popraviti. Ako je potrebna zamjena, zamijenjeni proizvod ili sastavni dijelovi postaju vlasništvo prodavača.
U slučaju da proizvod zahtijeva popravak pod jamstvom, kupac snosi troškove prijevoza do servisne lokacije Prodavača i natrag do lokacije kupca. Prodavač neće snositi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak robe tijekom prijevoza proizvoda pod jamstvom do servisne lokacije Prodavača i natrag. Kupac snosi sav rizik i trošak eventualnih oštećenja ili gubitka u transportu. Prodavač neće biti odgovorno za bilo kakvu poslovnu štetu ili bilo koji drugi komercijalni ili ekonomski gubitak bilo koje vrste osim navedenih.
Ako prodavač utvrdi da na proizvodu ne postoji kvar koji je kupac prijavio, troškove ispitivanja proizvoda, dostave i druge nastale troškove snosi kupac. Prodavač isključivo snosi direktne troškove popravka ili zamjene proizvoda u ovlaštenom servisu, ali ne i ostale troškove prouzrokovane neispravnim proizvodom.
Dostava
Naručene proizvode dostavlja ovlaštena poštanska/dostavljačka služba. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.
Ograničenje odgovornosti
Prodavač u najboljoj mogućoj mjeri osigurava ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na platformi. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Prodavač ne uspije ispraviti podatke na platformi već će u tom slučaju Kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.
Prodavač ima mogućnost odustajanja od ugovora i ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje prodavač u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni.
Sigurnost
Platforma B2B.optinova.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja podataka i u te svrhe koristi SSL certifikat koji je izdala ovlaštena organizacija.
Kolačići
U bilo kojem trenutku Korisnik može promijeniti ili povući pristanak na Izjavu o kolačičima na našoj internet platformi.
Rješavanje sporova
Eventualna pitanja Kupci mogu postaviti putem e-maila: b2b@optinova.hr ili na broj +385 1 4825 750.
Sporove koje ne uspiju riješiti mirnim putem stranke će riješiti pred stvarno nadležnim sudom u Zagrebu.